Godkänd borfen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

borfen

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: borfen

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? borfen

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hampus Larsson och är 20 år gammal, Jag har haft de bra i livet jag bodde i ett stort i hus med min mamma och min bror, min pappa dog av cancer redan när jag var 2 år gammal så jag kommer inte ihåg min pappa så bra. När jag var 14 år gammal började jag hänga med äldre killar, dom hittad massa skit som att sno från affärer och ofta slåss för pengar. Det Jag inte visste var att mina kompisar köpte droger för dom pengerna tills en dag var de en kompis var det en kompis som till mig att dom flesta drogar och om jag också ville testa, jag som bara var 14 år gammal och ville vara cool för mina vänner så testade jag. det var då jag började bli kriminell

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär social,rolig,samarbetsvillig,trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan bli lite sur när folk inte lysnnar, han är lite grinig och kaxig, har svårt att ta kretik

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social och rolig rp jag kommer försöka va så mycket social bland folk och jag tror de kommer gynna servern. jag gillar att vara social och de bidrar nog mycket till rp nivån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp har spelat i 3 år nu. Men har även varit staff på några servrar oxå så har ganska mycket erfarenhet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Vad är suntförnuft för dig? att man inte ska göra saker man inte skulle ha gjort i verkligheten. och tänka logiskt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ooc att man inte ska prata utanför med andra samtidigt man rpar, combat log är när man stänger av mitt i ett senario,vdm att man andväner bilen till att döda någon.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser väldigt fram emot och börja spela på den här servern

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom