Godkänd Big_Relax | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big_Relax

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Big_Relax

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? samme312

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2007

Berätta om din karaktär. Namn: Olle Svensson

Bakgrund: Olle växte upp i en liten stad med namnet Laholm. Hans pappa var polis och hans mamma körde ambulans, När Olle var mindre så var hans största dröm att bli polis tillsammans med sin pappa och den drömmen har aldrig ändrats, Men tyvärr så blir det aldrig av då Olle pappa gick bort under en bilolycka i tjänst för 3 år sedan, Olle framtidsplaner är såklart att börja jobba som polis och göra sin pappa stolt det är hans största dröm nu!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Stark känsla för rättvisa, Karriärdriven och ambitiös Och han är bra på att samarbeta med andra!

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lägger för stor press på sig själv, Är rädd att inte leva upp till sin fars rykte, Tar ofta på sig mer ansvar än han orkar!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra polis rp eftersom jag har drygt 5år av rp erfarenhet så har man ju lärt sig det mesta vad man får och inte får för att det ska bli bra rp!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat i ungefär 5 år men nu har jag haft en pause på drygt 1 år! Sevrar jag har spelat på: Swewave, Endpoint, Verse, Atrax och fler som jag inte kommer ihåg namnen på!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte bara spela för att 100% vinna alla scenarios utan även se till så det blir kul för mortpartnen också, Att det inte gör något att förlora ett scenario är viktigt i RP!

Vad är suntförnuft för dig? För mig är suntförnuft att man aldrig ska göra något ingame som jag aldrig hade gjort IRL, Även kallat för logiskt tänkande!

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Viktigaste enligt mig, Fear rp/suntförnuft är om du har t.ex en pistol riktad mot dig så ska man inte bara springa iväg för det hade man aldrig vågat göra IRL, MTG: Man får inte använda irl info ingame!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nja tror inte det :)

Nario1

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Sätter denna som godkänd då du redan är Medlem!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom