Intervju BebeGuurl | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BebeGuurl

Trial Mod
Personalmedlem
Trial Mod
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: BebeGuurl

Vad är ditt namn i verkligheten? Kewin

Ange ditt födelsedatum: 10 Oktober 2007

Ange ditt Discordnamn: BebeGuurl eller kewwan

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en väldigt glädjespridande person som gillar swewave ;) Om jag inte spelar om dagarna så kan jag hänga med polare eller bara chilla. Jag är väldigt lugn utav mig "vanligtvis" beror på situation. Jag kan brusa upp mig ganska rejält ifall jag vet att jag har rätt i en viss situation.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varje dag. 14:00 till 23:00 ( helger längre )

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? sedan 2021 och fram till 2023. sedan efter de nyöppna så har jag varit medlem sen dag 1

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff för att jag faktiskt saknar att göra staffarbetet. Jag vet själv att jag var väldigt duktig på det och var erfaren inom alla grenar till det. Jag vet även att jag kanske inte är sådär jätte omtyckt som det men att jag ändå ger det en chans med denna ansökan. Jag ser dagligen att det är lallare överallt och att vissa i staffteamet inte riktigt vet vad dom ska göra när dom ser dessa lallare springa omkring. Detta vill ju jag såklart ändra på och göra mitt bästa för att hålla dom borta ifrån servern. Jag kommer även sitta i support hela tiden under tiden jag är inne på servern ( INTE MED VÄNNER ) Kommer ta ärenden som aldrig förr och bara sikta framåt. Detta är då för att jag vet att jag gjort fel tidigare men vill gottgöra det genom att bli staff igenom och hjälpa mina kära spelare på denna underbara servern att trivas och bete sig. Vad jag vet så har swewave ALLTID varit på topplistorna och vem vill bara ligga på topplistan? INGEN. Man vill vara HÖGST UPP på 1a plats, jag ska hjälpa till med det genom att Specca spelarna och se till så att dom inte gör några regelbrott såsom Powergaming, RDM, metagaming eller något liknande. Kommer även att kicka/banna dom ifall jag ser dessa fel. Jag är väldigt snäll utav mig när det gäller till just åtgärder så jag börjar alltid med en varning och trappar sedan uppåt. Sedan beror det ju också på vad man har gjort. Efter det kommer jag att svara i support ticket och kolla igenom dom för att se vad spelarna behöver hjälp med. Kommer att assistera dom så gott det går och få dom att bli nöjda med den hjälpen dom fått i ticketen. Är det så att jag sedan blir tilldelad någon ansvarighet såsom typ event ansvarig så kommer jag att hålla event konstant och se till så att alla spelarna ÄLSKAR dom. Kommer att hålla dom regelbundet men inte för ofta. När det gäller event så vill spelarna se fram emot det och inte bara ha dom varje dag, det kommer jag att fixa. Blir jag t.ex krimansvarig så kommer jag att sitta i krimsupport hela dagarna långa och bara specca kriminella för att kolla så att dom inte göra några fel. Jag kommer även att ta krim ärendena med största sanorlikhet att båda parterna blir nöjda efter själva ärendet och att inga partiska beslut tas. Är jag värken ingame eller på discord så kommer jag att läsa forumet för att se ifall några banöverklagningar kommit in eller att det finns några förslag/funderingar någon skickat in om.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att vägleda alla spelarna till det bättre och få servern att bli en bättre plats. Jag ska se till så att lallarna försvinner och sköter sig ut i slutändan och att alla har kul. Utöverdet ska jag ta support, ta report, kolla forumet och även svara på frågor i vanliga chatten i swewave dcn som en medlem har. Jag har ett stort ansvar som staff och jag kommer att ta det på fullaste allvar.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med ett aktivt staffarbete mycket supportärenden som tas, massor med reports, forumscheckningar samt hjälpreda för spelarna. Jag vill försöka att få spelarna att bli så nöjda som möjligt när dom spelar på swewave och alla är ju även här för att ha kul så det är vad jag ska sträva efter.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag gör det skitbra mo jag säga. Jag kan hantera stress på 100% och vet hur jag ska hantera den. Jag är bra på att prata och vara social så att prata sig ur en situation är inga problem. Jag är även väldigt lugn när det gäller såna saker så jag kommer nog även att inte bry mig så mycket om ngn hetsar eller är stressig utav sig mm.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Jobb

• TRÅDSKAPARE
  • PERSONAL

BebeGuurl

Trial Mod
Personalmedlem
Trial Mod
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Vet att jag gjort misstag tidigare men hoppas ni kanske kan se över dom och ge mig en allra sista chans <3

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Grattis, du är godkänd och får nu gå vidare till det muntliga provet. Du måste den muntliga delen du har 48 timmar annars nekas du deltagande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom