Intervju axelino2010 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

axelino2010

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: axelino2010

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? mrnotna242

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Tja! Min karaktär heter Axel Ohlsson som är 22 år gammal, han har haft en tuff uppväxt med skilda föräldrar, på kvällarna brukade han höra hur dom kunde skrika på varandra, ibland höra nått glass krossas, innan dom separerade. När hans föräldrar separerade började han umgås med folk som inte var bra för han, i grunden var han en snäll, rolig och glad kille som hade saker lätt för sig. Han började testa saker som sitt umgänge höll på med, så som cigg och snus. Han följde med dem på massa olika saker innan. Deras familj hade fått in ånga orosanmälingar so mskickats i til lSOC då grannar i trapphuset ska ha hört skrik och ibland högt gråt. Dem tog beslutet att flytta axel till ett HVB hem. Ca 3 år senare blev han släppt hur HVB:et och valde att flytta till staden Avena. På avena har han dels fått yrke på en bilfirma och jopbbat där ett bra tag, sen blev han delägare på en nattklubb och nu vill han flytta till Swewave för att knyta nya kontakter och utforska andra städer.

(Sry för massa stavfel)

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 3 fördelar med min karaktär är att han är glad som gör att han kan få fler vänenr som diggar honom. Rolig, han drar mycket skämt och sådant. Sen är han inte så rädd för att vara social endast i vissa sammanhang. Så han pratar mycekt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han ahr ganska grov ADHD som kan påvärka hans konsentrations förmåga när det kommer till att skriva eller lyssna på andra. Axel är väldigt konflikträdd efter han uppväst med skilda föräldrar, han hålelr sig helst bort från bråk. Och sist så har han en ganska låg självkänsla som har koppling med ADHD:n i vissa sammanhang.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att brida med väldigt bra mes speciellt Social RP. Jag OOC är väldigt bra socialt och gillar att prata med folk, så jag tror att jag kommer vara aktiv på torgen eller stora folksamlingar och prata, lära känna eller knyta nya kontakter. MEn sen såklart bra RP.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja! Jag har kört på fleraaa olika servrar, b.l.a massa blåljus claner som är mer inriktat på polisen, ex min egna med ca 300 medlemmar. Efter det flyttade jag runt på lite fivePD servers och olika blåljus Claner. Sen ville jag börja med rp servrar. Gjorde först min egna ESX Legacy server men valde att avbryta pga alla kostnader med VPS/panel osv. Så testade jag lite Unive utan WL, tryvdes inte där och då ansökte jag till WL på Avena och har kört där i kanske 2-3 månader men inte längre så söker til ldenna nu.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Men asså typ att amn ska låta motparten vinna i ett scenario också asså att man inte kör för bara makt och pengar utan att man gör rp:n roligare för alla.

Vad är suntförnuft för dig? Stuntförnuft för mig är liksom bakom/grundregeln bakom alla regler, stuntförnuft är att man liksom ska ha ett logiskt tänkande och tänka så som man skulle tänkt IRL, ex att man inte stormar en MC klubb själv, är ju inte så logiskt tänkande. Och när jag säger reglen bakom alla regler så är ju ex RDM också lite stuntförnuft, man dödar ju liksom inte nån bara så där. Också typ Powergaming att man inte kör 300 in i en väg. Är inte så logiskt tänkande.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, VDM, RDM, FRP, Stuntförnuft, fearRP m.m.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Naj, bara att jag har tidigare erfarnheter inom RP och kan tillbringa det till denna också. Hoppas jag bli Godkänd!!

Top Bottom