Nekad Asme | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Asme

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Asme

Vad är ditt namn i verkligheten? Antonios

Vad är ditt discord namn? antony14555

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2010

Berätta om din karaktär. Albert Rhawi är 37 år och kommer från en liten stad. När han var liten såg han ofta brott i sitt område, men istället för att bli rädd tyckte han att det verkade coolt. Hans pappa försvann när han var liten, så han växte upp med sin mamma och två småsyskon. Albert fick hjälpa till hemma och livet var ganska tufft. När han blev äldre började han fatta att de som bröt mot reglerna ofta kom längre än de som följde dem. Så han började göra småsaker för att testa och upptäckte att han var bra på att tänka snabbt och hitta lösningar. Han jobbade också inom säkerhet och lärde sig mycket om hur systemet funkar, och hur man kan utnyttja det. Nu när han har koll på hur världen fungerar, känner han att det är dags att sluta spela efter andras regler. Albert vill ta vad han kan och inte vara en av de som kämpar hela livet utan att komma någonstans. Han är lugn, smart och har sina egna regler, men han tvekar inte att bryta mot lagen om det hjälper honom att komma framåt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Respektfull ödmjuk trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan bli stressad kan bli lätt arg samt jobbig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kaln bidra till serverns rp är en soå hög rp nivå så möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet inom rp där jag har spelat fivem i drygt 2 år.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att om du vinner eller förlorar så ska du fortfarande rpa och inte vara arg eller förstöra rpn.

Vad är suntförnuft för dig? Sunförnuft är om någon riktar pistol emot dig så ska du vara rädd för ditt liv och inte börja slå han. Och du ska göra som du hade gjort på riktigt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, vdm, powergaming 1,2,3 c logg. RDM random death match, vdm vicheal death match, powergaming 1 och två är om du åker in i ett träd i 300 km/h och inte rpar på skador och bara åker igen som om det vore inget. Och 3 är emote abuse, c logg betyder att om en polis tar dig och du vill inte bli av med dina vapen då stänger du av ditt spel eller går in i en puse meny.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan inte stava så bra för att jag har en sjukdom hoppas ni förstår

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
hittar ej dig på dc, slå ett pm till mig så löser jag, nekar denna för tillfälet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom