Godkänd Arvid11 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid11

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Arvid11

Vad är ditt namn i verkligheten? Arivd

Vad är ditt discord namn? Arvid/realhello1

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Jan Andersson är en snäll man i 50-årsåldern som bodde i en liten stuga vid kanten av en skog i med sin familj och sin bror. Han lever ett enkelt liv – jobbade som mekaniker älskade att promenera i naturen. Jan var väldigt intresserad i mc kulturen när han var liten och har alltid sett upp till sin far som ägde en mc club en gång i tiden. Jan har stort intresse i motorcyklar glidar hojar som harley davidson. Jan är en väldigt snäll och omtänksam person men har lite aggressionsproblem och kan ryta till ibland men annars är han en väldigt go person.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär lojal, händig och tålamod

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär konflikträdd, passiv och dömande

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och seriöst rp jag är aktiv samarbetar med andra och gillar att skapa roliga och spännande situationer för alla på servern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat rp i 3 år har 900 timmar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att jag som spelare är villig att agera på ett sätt som gynnar spelet för den andra parten, även om det innebär att min karaktär “förlorar” i situationen. Det handlar inte om att alltid vinna eller komma ut bäst själv, utan om att skapa en realistisk och rolig upplevelse för alla inblandade.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft för mig är att man ska tänka logiskt följa reglerna vara respektfull och inte göra saker som förstör upplevelsen för andra eller känns orealistiska

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm meta gaming. meta betyder att man tar saker utanför spelet in i spelet. vdm är att man använder ett fordon som ett vapen och rdm innebär att man dödar någon utan andledning

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom