Nekad Aron Cho | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aron Cho

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Aron Cho

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199403166063/

Ditt Hex-ID eller BanID: 975012

Vad är din discord tagg? aroncho.

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? S1ckan

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250607152903.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fearrp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag höll i en grabb som jag hadde räddat för att han hade blivit dödad och sen när han hadde fått hjälp åkte jag runt med han och sen kommer det en kille som hoppar in i bilen och sen när vi var ute på motor vägen så hoppar han utt och riktar pistol och säger släpp han och då släpper jag han sen säger de att jag ska springa därifrån och då gör jag det sen sjukter han mig i benet och säger att jag ska öppna bilen men jag kan inte göra det för att det laggade så att man inte kan öppna bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga för mig som satt vid min dator och körde för att det inte gick att öppna dörren på bilen men för de andra så förstår jag varför jag blev bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av mina tidigare banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skrivit i oc chat att det inte gick att öppna dörren för att om man drar i handtagen för mycket så går det inte att öppna bilen sen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom