Godkänd Arne Aligator | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Arne Aligator

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Arne Aligator

Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad är ditt discord namn? zello.75

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Arne Aligator, normal uppväxt med en bra familj och hade rätt lätt i skolan men inte så många vänner. Han gillar gambling, att tjäna pengar och sköja. Han har väldigt stora förhoppningar om sin framtid och att han ska få många bra kompisar. Han är även snäll och gämnvis mot alla han träffar och hoppas han ska få en bra nystart på sitt liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Omtänksam och försöker hjälpa dom skadade, snabb och stark om det skulle behövas, och även väldigt bra på att arbeta effektivt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han äter mycket, inte så snygg så svårt att träffa brudar och har svårt att lära känna nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rpnivå, till stor del tack vare kunskap från hur saker funkar irl, god koll på juridik mm. Har även närmare 3k timmar på fivem, vilket lett mig till att utveckla en god bas inom rp som leder till att jag har väldigt lätt för regler ingame samt hur beter sig för att det ska bli roligare för alla parter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag jag som jag skrev på frågan innan så har jag kört väligt mycket.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag till exempel blir kidnappad så går jag med på det för att det är roleplay och jag ska inte bara göra grejer som får mig att vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Att använda praktisk erfarenhet och omdöme för att fatta rimliga och kloka beslut i vardagliga situationer.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, MTG

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Skulle gärna vilja bli medlem annars har jag inget o säga.

Top Bottom