Nekad amil | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amil

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: amil

Vad är ditt namn i verkligheten? amil

Vad är ditt discord namn? amil09277

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hjalmar Larsson. Han växte upp i Sverige med en fattig familj, han har alltid haft svårt att skaffa vänner men han vill förändra sitt liv i denna stad. Han vill göra sin familj stolt och få bort dem från gatorna. Han har en lille bror som är nyföd som han inte vill att han ska leva som hela hans familj och få hans uppväxt. Lukas vill förändra allt och starta ett nytt liv genom att få ett bra jobb, spara ihop pengar och skaffa vänner.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll,aktiv och lyssnar bra.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär stressar igenom saker, kan bli lätt arg och dåligt tålamod

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp situationer, hjälpa folk i nöd då jag kan bli sjukvårdare. Utveckla serverns rp till det högsta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja som jag skrev ovan så har jag spelat i 2 år ish och har spelat på några servers som t.ex. unive, då jag har spelat på unive vill jag testa på nåt nytt och har erfarenhet. (vet inte hur man ska förklara hur man har efarenhet på denna fråga)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa så att att båda personerna kan vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänkta så logisk som det går t.ex att man ska tänka två gånger innan man gör scenariot så att det blir så logiskt som möjligt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm ,fear rp samt vdm. vdm= blir på körd av ett fordon, rdm= blir dödad av ingen anledning samt fear= bryr sig inte om sitt liv och blir hellre dödad än att tappa ett vapen som t.ex.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

.acrylick

Medlem
Meddelanden
72
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~3:

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom