Godkänd Alexia011112 | Medlemskap ansökning[kim]

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexia011112

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Alexia011112

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexandra

Vad är ditt discord namn? alexia1234.

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2001

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Emma Johansson. jag kommer ifrån värmland. jag är en glad och positiv tjej som gillar att sjunga. gillar snygga bilar . umgås med kompisar. jag erfarenheter inom sjukvården och vill gärna också jobba inom sjukvården och mål inom sjukvården om jag börjar jobba där att jag vill gärna komma in i ledningen och hjälpa sjukvården så gott jag kan

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Omtänksam, positiv, Motiverad.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lättsur, irriterad på personer som inte lyssnar, Lite förvirad och trög,

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en social rp och aktiv rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej men jag vill gärna lära mig det så gott jag kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario inebär att man ska också låta andra vinna i ett scenario och inte bara sig själv så det blir en roligare rp

Vad är suntförnuft för dig? att man inte ska härja så mycket och vara seriös inom Rp

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp. copbait. och metagaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser fram imot att börja spela på denna roleplay server och önskar er en väldigt bra dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom