Nekad Ahmed Andersson | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Användarnamn: Ahmed Andersson

Ditt namn: Ahmed

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2011

Ditt Discordnamn: Asuka1111

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Är ganska aktiv på servern på vardagar kanske är jag aktiv ca 4-8 timmar på vardagar och på helger kan det bli mer beror på om jag har något jag ska göra.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 8 gånger men många är bara 30 min

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag ansöker på SweWave för att jag märker att sker ganska mycket regelbrott och vill hjälpa till på server så att den blir bättre, roligare och så fler vill spela på den och se till så att alla sköter sig när de rpar. Server är ganska lallig nu alltså folk vdmar slåss utan anledning och det är ganska ofta kaos på torget och jag vill hjälpa till och få bort allt sånt som inte tillhör rpn på denna servern. Även hjälpa alla som behöver hjälp.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt uppgift är att se till så att alla får en bra och rolig rp och ser till så alla har det bra på servern. Även se till så att ingen förstör rpn på servern heller. De ska även ta åtgärder om de ser eller märker att nån bryter mot reglerna på servern alltså ge straff till de som förstör rpn eller utför något regelbrott som att kicka, banna i en kortare tid med mera.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag gillar att skapa en positiv spelupplevelse för alla. Jag gillar att hjälpa nya spelare och se till att alla följer reglerna så att vi kan ha kul tillsammans. Dessutom vill jag bidra till en bra gemenskap och hjälpa. Jag vill också att hela servern ska ha kul och det ska va inga som lallar för att de blir en väldigt tråkig rp och då vill man typ inte köra servern. Jag vill att alla i servern ska få konsekvenser för det de gör tex att vdma ska man få konsekven för det blir en /svban det betdyer ban i 30 min.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption är när tex din vän och en annan grabb väljer att vdma varandra då svbannar du grabben men inte din vän. Abuse är om man sitter 24/7 och kickar folk för man inte gillar de eller för man ba vill.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom