Nekad Ahmed Andersson | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Användarnamn: Ahmed Andersson

Ditt namn: Ahmed

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2011

Ditt Discordnamn: Asuka1111

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Aktiv varje dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 8 gånger men många är bara 30 min

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? för jag gillar och hjälpa folk och jag vill hjälpa den här servern så mycket jag kan för att jag tycker detta server har väldigt bra rp och jag vill också försöka och göra så den har så bra rp så mjöligt och så vi inte har lallar på servern för då skulle de inte vara så kul och spela på den

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Min egna tolkning i en Server vakts arbetsuppgifter skulle jag vilja förklara är att man skall hålla ögonen öppna och tillför så att alla spelare beteer sig och inte lallar. En server vakt skall underlätta för staffs genom att hantera "små" ärende såsom kicks ifall dem utgör ett regelbrott som inte resulterar i bann, men dem kan även hjälpa till att dv:a bilar som står ivägen som inte någon är vid. Detta för att även minska lagget som kan uppstå ifall det är många bilar. Kort enkelt förklarat man ta bort dem personer som lallar och förstår den RP känslan som andra personer vill ha åt och slösar tid. Alltså man vill alltid serverns bästa och ser till så att detta community är lall-fritt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag gillar att skapa en positiv spelupplevelse för alla. Jag gillar att hjälpa nya spelare och se till att alla följer reglerna så att vi kan ha kul tillsammans. Dessutom vill jag bidra till en bra gemenskap och hjälpa. Jag vill också att hela servern ska ha kul och det ska va inga som lallar för att de blir en väldigt tråkig rp och då vill man typ inte köra servern. Jag vill att alla i servern ska få konsekvenser för det de gör tex att vdma ska man få konsekven för det blir en /svban det betdyer ban i 30 min.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Jag kickar en person för att få fördel eller vinna ett scenario - Exempel: Jag är i en skottlossning, kicker personen jag skjuter på för att få fördel och därmed vinner scenariot.
Abuse: Jag revvar mig själv: Exempel - Jag blir dödad och revvar mig själv, för att senare kunna vinna scenariot
Dessa två saker enligt mig bör ALDRIG uppkomma då det förstör RP nivån. Man skall alltid bära rollen med respekt och inte abusea den.
Med Vänlig Hälsning

B

blax

Gäst
Nekad skriftlig ansökan, anledning: har precis fått indraget
:SWRP~3:

Top Bottom