Nekad Ahmed Andersson | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Användarnamn: Ahmed Andersson

Ditt namn: Ahmed

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2011

Ditt Discordnamn: Asuka1111

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag går in sen så börjar jag rpa som polis sen så börjar jag se många folk vdma och rdma varandra.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 8 gånger men många är bara 30 min

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? jagansöker för jag vill bli det för att jag har varit det innan och jag jobbar på polismyndigheten och det är dagligen lallare och folk som inte rpar bra och därför vill jag bli servervakt så att jag kan kicka eller banna de som inte beter sig, samt att underlätta för er staffs och bidra till en bättre rp nivå på servern, t.e.x Kicka eller banna folk som lallar eller ej följer regler för att ha ett seriöst och roligare scenario för alla, då jag vill att alla ska kunna skratta bakom skärmen utan att utföra eller bli utsatt för regelbrott

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: en servervakt är som en liten staff som tar dagliga små åtgärder på folk som inte följer regler t.e.x kicka folk som inte rpar alls utan kanske är afk eller gör nått milt, servervakt kan också banna folk i 1 timme och sedan skicka in det så tar servervaktsansvariga och tittar på det och upplever dem att det kräves att förlänga bannen så kan de göra det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag gillar att skapa en positiv spelupplevelse för alla. Jag gillar att hjälpa nya spelare och se till att alla följer reglerna så att vi kan ha kul tillsammans. Dessutom vill jag bidra till en bra gemenskap och hjälpa. Jag vill också att hela servern ska ha kul och det ska va inga som lallar för att de blir en väldigt tråkig rp och då vill man typ inte köra servern. Jag vill att alla i servern ska få konsekvenser för det de gör tex att vdma ska man få konsekven för det blir en /svban det betdyer ban i 30 min.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: abuse på servervakt som jag har lärt mig den svåra vägen är att t.e.x skriva saker i ooc som "kommer banna dig om du inte vårdar mig först osv" korruption kan också vara att man kickar eller bannar folk utan anledning dvs att man bannar nån som inte har gjort nått fel och använder sin makt på det sättet för att t.e.x styra ett scenario åt ett annat håll osv

Top Bottom