Godkänd Ahmed Andersson | Servervakt Ansökan[kim]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Användarnamn: Ahmed Andersson

Ditt namn: Ahmed

Ange ditt födelsedatum: 2 Januari 2012

Ditt Discordnamn: Asuka1111

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: då det är sommarlov är jag aktiv 10timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 8 gånger men många är bara 30 min

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag har sett att ni söker servervakter och jag tycker att jag passar bra inför det eftersom jag brukar åka runt varenda dag och tycker att det finns lallare så om jag blir servervakt så kommer jag att ta det till mina egna händer och ge dem kick/svban om dem ¨har begått regelbrott. Jag har också tidigare erfarenhet av att vara staff på 2 olika servrar: Rail och Västerport, Jag tycker att jag passar in för jobbet att vara servervakt.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: n servervakts uppgift är att hålla koll så att ingen begår regelbrott eller något liknande. Men om det är t.ex en moddare eller någon som har gjort ett stort regelbrott ska man säga till en staff eftersom dem har mer ''krafter'' och dem kan pbanna dem eller ge dem längre banner. Servervaktens största uppdrag skulle jag säga är att vakta servern,underlätta jobbet för staffs och se till att alla rpar och att ingen lallar runt

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag gillar att skapa en positiv spelupplevelse för alla. Jag gillar att hjälpa nya spelare och se till att alla följer reglerna så att vi kan ha kul tillsammans. Dessutom vill jag bidra till en bra gemenskap och hjälpa. Jag vill också att hela servern ska ha kul och det ska va inga som lallar för att de blir en väldigt tråkig rp och då vill man typ inte köra servern. Jag vill att alla i servern ska få konsekvenser för det de gör tex att vdma ska man få konsekven för det blir en /svban det betdyer ban i 30 min.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: korruption är att man liksom använder sina krafter för sig själv eller för någon annan t.ex om man dör i senario ska man ej ressa sig själv och noclippa iväg. istället ska man rpa sig fram. Abuse kan vara att man svbannar/kickar folk bara för att man har makten för att göra det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom