Godkänd Ahmed Andersson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Användarnamn: Ahmed Andersson

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? asuka1111

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Ahmed är 26 år gammal och har en lite blyg men samtidigt nyfiken personlighet. Han är lång och smal, med rufsigt brunt hår som han ofta försöker sätta på plats, men det lyckas sällan. Bengt är den typen av kille som gillar att hålla sig för sig själv, men när han väl öppnar upp är han otroligt omtänksam och rolig. Han är bra på att rita och spenderar mycket tid på att skissa i sin anteckningsbok. Även om han inte alltid vågar ta plats i större grupper, är han en lojal vän för de som verkligen lär känna honom. Han gillar musik, särskilt indie och rock, och drömmer om att en dag spela gitarr i ett band.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Att jag gillar mycket att hänga och att jag är snäll och att jag brukar typ alltid vara aktiv.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Att jag är lite taskig, att jag brukar rymma ifrån polisen, att jag gillar slåss.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer följa serverns regler och inte bryta karaktär. Jag har mycket enfarenhet inom andra fivem spel då jag har en bra bakgrund. Jag kommer helst spela som kriminell och försöka göra en så bra spelupplevelse för alla spelare!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp jag har spelat väldigt mycket men har lagt av och lite sånt men jag är tillbaka och är mer redo än någon annan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så det blir kul för båda så senariot blir länger osv.

Vad är suntförnuft för dig? Det är att man måste vara realistisk asså om jag kan inte göra grejer ingame som man inte någon gör irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag brukar vara online ofta och brukar alltid försöka hjälpa till.

Bubu

Medlem
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom