Nekad Ahmed Andersson | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Användarnamn: Ahmed Andersson

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2011

Ange ditt Discordnamn: Asuka1111

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är mogen,bra på rpa,snäll och jag gillar tech och gaming

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4-8 timmar men mycket mer på helger.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? har varit medlem i 30 dagar

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag skulle vilja utveckla server så inga lallare förstör och att ingen pratar occ och att få bort så mycket lagg genom att dv bilar som står mitt i motorvägen och alla bilar som inte används och när inga är i närheten så all lag går bort och så servern blir bättre och mer spelare kommer in och att flera fattar reglerna och inte VDM:AR/RDM:AR. Jag vill hjälpa till på servern servern är redan sjukt bra men jag vill göra den ännu bättre! genom att till exempel specca en streamer så ingen stremsnipar eller hålla koll på personer eller banna folk och dva bilar! jag hade kollat banöverklagans och tickets. jag hade till exempel hjälp andra på servern som sitter i support och behöver hjälp. tillsammans kan vi alla i staff teamet hjälpas åt och göra unive bättre och större! jag vill jobba med att utveckla servern och göra den fri från moddare lallare och allt regelbrott! jag skulle vilja jobba så att alla håller god ton i dc och så att alla följer regler i dc och så att allt fungerar utan regelbrott. jag skulle vilja utveckla så att personer inte kommer till support och gråter över en ban. att dem respetar att det har blivit bannade. Jag kan göra saker så som svara på Medlemskap ansökningar, vakta effektiv och aktiv i support på Discord om någon behöver hjälp. Jag anser att jag kan vara där och hjälpa folket att förstå en gemenskap som denna bygger på nya spelare.

Jag har försökt att bli staff och fick inte svar gånger så jag hoppas att denna gång jag får svar och blir godkänd på intervju. och jag vill bli jag helper men det blev ett litet missförstånd men nu hoppas jag på attbli staff och kommer köra all in som helper. Och om jag får en till chans nu så kommer jag jobba skit hårt. Jag älskar SweWave det är den bästa servern ever.

Rp Ansvarig
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Jag som Rp ansvarig kommer hålla serven ren från lallare och specca/banna folk som är inne bara för att förstöra till andra. Som Rp ansvarig måste man också se till att folk håller sig till reglerna som till exempel inte slåss för ingen bakomliggande scenario i stan och sånt då det sker mycket nu. Jag själv vill bli det då jag tycker att det är roligt att specca folk och försöka hålla bort lallare från serven. Kommer verkligen ta detta jätte seriöst och jobba hårt.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Support Ansvarig
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Jag som support ansvarig så kommer ta support ärenden i Discord. Jag kommer även jobba mycket aktivt där, då jag anser att det är väldigt viktigt att folk ska få sin hjälp snabbt i Discorden också. När jag väl är i ett support ärende kommer jag bete mig moget och vara trevlig mot personen som behöver hjälp så hen känner sig välkommen. Sedan kommer jag hjälpa personen snabbt, så allt blir smidigt och enkelt.
Att vara effektiv, trevlig och mogen Helper kommer göra att SweWave får bättre rykte. Detta anser jag att jag kan delta med, då jag är effektiv, trevlig och mogen.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hålla koll så inga personer kommer in och förstör för alla andra som vill rpa på denna server sen är min viktigaste uppgift är att hålla koll så ingen bryter mot serverns regler.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kan göra mycket jag kan bana hackers jag kan lära personer som inte kan regler vad regler är jag hanterar stressiga situationer väldigt bra och jag kommer jobba även om det tar mycket av min tid för jag är seriös över detta job det är en hög ansvar faktiskt man ska kunna ta detta på alvar jag ska lära mig av dem högre än mig för dem kan ju mer än mig och jag har en jätte hög respekt till mina kollegor darför kommer jag att jobba hårt jag är mogen jag är en mcyket snäll grabb och jag hatar regelbrottare för dem gör mig iritterad dem förstör andras tid på server och de gör så vissa personer slutar spela på avena tror jag jag kommer sitta mycket i support och hjälpa så många jag kan med deras problem och jag skulle vilja jobba som staff i rp jobb området då jag kan hitta bra chefer och om jag ser att de jobbar dåligt så varnar jag dem sen blir det att dem tappar jobbet och jag hittar ny person jag är mycket aktiv och mycket bra på att göra reports jag kommer sätta in kritiken jag får i min tanke så jag kan bli en bättre staff och bättre job ansvarig om jag får det vi säger jag kommer hålla servern i ordning iallafall försöka hålla den i ordning det vill jag göra jag brinner för att hålla grejer i ordning och jag kommer försöka göra servern bra genom att hålla bort dem dåliga rpers

Hur hanterar du stressiga situationer? ? Jag hanterar stressiga situationer på detta sätt. Jag lugnar ner personen som är hetsig och är väldigt stressig av sig jag försöker få fram att hen ska vissa klipp på det som har hänt tillexempel har hen blivit rdmad eller blivit vdmad och hen blir arg för att ingen gör något om hen visar klipp och allt stämmer så ger jag såklart rev och jag kommer svbanna personen som har gjort det eller 1 dagars ban för att hen har gjort fel men om det inte stämmer det som hen säger och hen har inte klipp men andra personen har klipp på vad som hände och man ser tydligt att det inte stämmer då kommer andra personen få en varning eller svban för att har ljugit till en staff för att få rev för hen kanske dog i ett scenario som hen ej vill förlora.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Senaste redigerad:

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
HOPPAS MAN BLIR STAFF

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
!bump

younas

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
+rep riktigt bra staff samt tar allt seriöst och är mycket aktiv han borde få staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom