ADAM2232
Ny Medlem
- Meddelanden
- 13
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: ADAM2232
Vad är ditt namn i verkligheten? ADAM
Vad heter du på discord? ADAM
Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2015
Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det såg kul
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag kan göra att vi får mer medlemar som tar rp mer särjöst en dem andra jag har sett medlemar som inte kan rp
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? inte helt säker vad bemöta är för något om ni kan säga det i intervjun om jag kommmer vidare
Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? vet inte vad det bytyder
förlåt
Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? rp bra lalla inte runte
Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? kanske båta
Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? vaknar kollar lite på discord spelar iblan går jag ut med vänner sen spelar
Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ne
Vad är ditt namn i verkligheten? ADAM
Vad heter du på discord? ADAM
Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2015
Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det såg kul
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag kan göra att vi får mer medlemar som tar rp mer särjöst en dem andra jag har sett medlemar som inte kan rp
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? inte helt säker vad bemöta är för något om ni kan säga det i intervjun om jag kommmer vidare
Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? vet inte vad det bytyder
förlåt
Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? rp bra lalla inte runte
Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? kanske båta
Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? vaknar kollar lite på discord spelar iblan går jag ut med vänner sen spelar
Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ne