.acrylick | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.acrylick

Medlem
Meddelanden
72
Trofépoäng
8
Användarnamn: .acrylick

Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Ange ditt födelsedatum: 31 December 2009

Ange ditt Discordnamn: .acrylick.

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en kille på 15 år som har mycket energi och älskar att spela fivem. Jag har många intressen bland annat att vara ute med polarna och även gibba fivem.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? så mycket jag kan, brukar sluta runt 15:00 - 13:40 på vardagar och då sitter jag från ca 15:30 till ca 22:15 och på helger ännu mer.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? har varit medlem under många perioder, men denna period ca 3 månader, vet ej exakt ganska länge sedan man blev medlem

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker till swewaves staff - team för jag vill vara med att utveckla denna server och hjälpa spelarna som spelar på denna server. Jag är en aktiv och driven person vilket gör mig till rätta personen för detta ansvar. Jag har varit staff här tidigare och det är de som lockar mig främst, att få komma tillbaks och utveckla rpn osv.

Jag tror denna uppgift hade passat mig perfekt då jag gillar att ha ansvar och göra saker bättre som text: Bli event ansvarig, göra fetta event och skapa en härlig gemenskap för spelarna,

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa och vara aktiv bårde ingame för att ta reports men även i support, detta för att hjälpa folk som behöver någon form av hjälp. Men det är viktigt att ovavsett om jag rpar ska jag alltid försöka vara aktiv i text reports detta för att underlätta för spelarna

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med en god aktivitet och ständigt finnas där och hjälpa spelare när dem behöver support, Jag kommer klippa ihop oddshot och andra roliga studner på denna server för att locka nya driva spelare. Jag kommer även sända live lite då och då för att visa hur man rpar på ett bra och utvecklat sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Hur jag hanterar stressiga situationer är lite olika från stund till stund men Jag försöker alltid hålla mig lung och ta ens sak i taget, detta för att kunna måla upp en bild av situationen. Det hjälper aldrig att sitta o skrika för då blir bara stämmningen dålig och ännu mer stressad

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Medlemskap

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
+rep
Ossian är jättebra på att rpa så det borde inte vara några konstigheter att vara Staff då.

B

Borttagen medlem 3010

Gäst
+rep mogen grabb kan bete sig förtjänar staff

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
+++++ rep förtjänar staff ,bra på rpa finns typ inga polis staff han skulle passat

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom