Nekad 999 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: 999

Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad heter du på discord? 298x.

Ange ditt födelsedatum 8 April 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det var för jag vill att swewave ska bara stiga med spelare och komma 1-2 på fiveM listan då det blir roligare för alla och för att de tog ganska lång tid att få medlems rollen, och jag vill inte att mer perssoner ska behöva vänta så länge för att få den, men jag vill också att dem som kommer till swewave ska kunna alla regler och är mogna, jag vill även att avena ska ha en bra spelar bas med många och bra spelare,

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Det är för mig på ma teamet så kommer avena spelare bara stiga fast att de kan reglerna för jag kommer vara väldigt aktiv och inte ge några undantag till nån jag kommer utföra mitt ma arbete bra och professionellt. Ni ska även välja mig för att jag behandlar alla samma jag behandlar inte nån mindre för om de har nån sjukdom,ålder osv. ni ska även göra det för jag har varit det innan då jag var det på unive x2 gånger, och vet vad som krävs, ett hårt jobb, en hög aktivitet, mogen, och bra komunikation, ska en MA ha och de har jag,

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig och vissa respekt och behandla alla lika mycket och även om du är sur på nån så ska du inte behandla den sämre än alla andra. jag kommer även vara lung och absolut inte arg i en intervju. jag kommer vara hård men snäll

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? folks rp nivå blir högre, att kunna ha medlems jobb och att de blir mer jobbare varje dag, mer spelare/medlemar på avena, och att en medlem kan rpa på sitt sätt om de inte bryter om nån regel!

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? att en medlem ska kunna alla grundregler, och veta vad man ska göra i vissa situationer, skriva reports/help istället för att hoppa supp, göra roliga och bra senarion och även långa senarion

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Alltid ha koll på vänterum för de är många som sitter där länge, ha koll på forumet väldigt ofta så folk kan vete om de är godkända eller nekade, man måste vara aktiv också, vara noggran i sitt ma arbete och inte ge några undantag till sina kompisar eller liknande

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? jag är inne på datorn runt 8 timmar varje dag och rpar 2-3 av dem och kommer jobba med ansökningar och muntliga intervjuer resten av tiden

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senaste redigerad:

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18