89.
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: 89.
Vad är ditt namn i verkligheten? robert
Vad är ditt discord namn? kebab.151.
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2009
Berätta om din karaktär. min karaktär heter omar yäni som är född och uppvuxen i stockholm sen flyttar han till swewave staden och vid en ung ålder ville han hjälpa staden och se bra ut hos sina föreldrar sen så blir han vän med en massa personer och hamnar i fel grupp av människor och börjarar vända sig till kriminaliteten
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll, omtänksam, gullig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kriminell, add, adhd
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till med bra och hög server rp
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man låter båda parterna ha kul och ha sin del i senariot och att man spelar åt allas vinna
Vad är suntförnuft för dig? om man t.ex hotar en polis eller om man har fram vapen framför polisen
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, diskret
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack för du läst min ansökan
Vad är ditt namn i verkligheten? robert
Vad är ditt discord namn? kebab.151.
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2009
Berätta om din karaktär. min karaktär heter omar yäni som är född och uppvuxen i stockholm sen flyttar han till swewave staden och vid en ung ålder ville han hjälpa staden och se bra ut hos sina föreldrar sen så blir han vän med en massa personer och hamnar i fel grupp av människor och börjarar vända sig till kriminaliteten
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll, omtänksam, gullig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kriminell, add, adhd
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till med bra och hög server rp
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man låter båda parterna ha kul och ha sin del i senariot och att man spelar åt allas vinna
Vad är suntförnuft för dig? om man t.ex hotar en polis eller om man har fram vapen framför polisen
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, diskret
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack för du läst min ansökan