Godkänd 1bbe | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1bbe

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: 1bbe

Vad är ditt namn i verkligheten? hej hej svergie

Vad är ditt discord namn? 1bbe

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. drake the popper var född i rinkeby hans mamma brukade misshandla honom vilket gjorde så att han fick ett stort blå märke på hans ben hans pappa lämade honom när han var 2 år gammal eftersom att han brukade kissa på sig och det tyckte hans pappa var fel han gillar att köra bil men när han var 18 så råkade han köra in i ett träd och tappade sitt körkort han vill bli en doktor i framtiden men hans betyg är för dåliga efter som att han brukade skippa lektionerna bara för att få knulla sin matte lärare drake the popper är en snäll kille som oftast inte bråkar eftersom att han brukade vara i många bråk för i tiden och det slutade alltid med att han blev slagen vilket gjorde så att han bestämde sig att inte bråka mer men han blir väldigt arg om någon startar ett bråk med honom utan anledning men annars är drake the popper bara en snäll kille drake the popper jobbar på coop i torget men han får inte jätte bra lön och hans chef hatar han eftersom att han brukar bli sen till jobbet drake gillar att ha på sig kostymer det var allt jag hoppas jag får godkännt

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär min karaktär är stark, smart, och snygg

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan bli arg lätt, inte jätte street smart, inga guzzar 😭

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer inte att rk random killa jag kommer att spela alla situationer som om det vore verkligheten och ifall att någon inte följer reglerna så kommer jag att raportera dom till discord staff

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på avena väldigt länge

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för sin egen vinst och istället spela för att alla ska ha kul!

Vad är suntförnuft för dig? tex att jag inte ska robba någon framför en polis eller att jag ska sno en bil framför en person. Man ska tänka som om det vore irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt anledning VDM Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt anledning FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom