Godkänd 01melkertheg | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01melkertheg

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: 01melkertheg

Ditt namn: melker

Ange ditt födelsedatum: 13 Mars 2011

Ditt Discordnamn: emmesv2

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: alla dagar jag varit medlem

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 2 dagar.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0 gånger 1 gång av anticheat men den var felaktig.

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? jag vill bli servervakt pga att jag gillar swewave samt har varit servervakt, och staff på unive och avena, men vill bli staff här på swewave senare men sulänge vill jag vara servervakt.

Har du tidigare varit blacklistad? nej det har jag faktist inte. och kommer nog aldrig bli.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: underlätta för staff teamet samt hålla koll så ingen bryter mot reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Swewave eftersom jag brinner för strukturerat och kvalitativt rollspel, och jag vill bidra till en trygg, rättvis och trevlig miljö för alla spelare. Jag har varit aktiv på servern och uppskattar den gemenskap som byggts upp, och jag känner att jag kan hjälpa till att upprätthålla den standard och stämning som Swewave står för. Jag är lugn, rättvis och stresstålig – egenskaper jag tror är viktiga i rollen som servervakt. Dessutom tycker jag om att hjälpa andra spelare, särskilt nya, så att de snabbt kommer in i spelet och får en bra upplevelse. Jag ser rollen som en möjlighet att ta mer ansvar, samtidigt som jag får vara del av ett team som aktivt formar framtiden för servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: abuse är typ om du gör "/revive" osv i senarion, korruption är att du revivar din vän typ för att han säger de på dc men detta är ochså en blandning av abuse.

Ajjebajje

Trial Mod
Personalmedlem
Helper
Trial Mod
Meddelanden
70
Trofépoäng
8
Godkänd muntlig ansökan! Vidare till muntlig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom