Godkänd 01ann | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

01ann

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: 01ann

Vad är ditt namn i verkligheten? elliot

Vad är ditt discord namn? 01annn_

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. som liten had enzo det svårt hemma han bodde väldigt fattigt och fick inte äta tillräckligt bra med mat och hans föräldrar var snåla med pengar och enzo ville göra dom stolta och försöka få massa pengar till hans familj han fick det tillfället några okända folk undra om han vill ha jobb och han sa ja utan att ens veta vad han ger sig in på han hamna i ett gäng och fick sälja en massa knark han kände upp till 10000kr i veckan till hans familj och dom undrar var han får allting i från han sa jobb dom var oroliga för honom några dagar senare fick han ett jobb med att ta livet av någon om han inte gjorde det skulle han själv bli dödad han får 10000kr om han gör det han tog en pistol och åkte till platsen och släppte massa skott och sen sprang han iväg så snabbt som han kunde han förändrades efter det han var paranoid han tog droger för att försöka må bättre men det hjälpte inte 3 år senare blev gäng ledaren tagen av polisen för mord och då hade enzo chansen att fly och han tog den han åkte till en ny stad "swewave"

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär omtänksam person han tar hand om dem som är äkta mot han. hjälper folk som behöver hjälp. skyddar dom som har stressiga perioder

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär har grovt beroende till cannabis. han hatar när man pratar om hans mamma eller hans barndom. han är ständigt stressad

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst och moget rp jag ska bidra socialt genom att stoppa bråk och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så gott jag kan. Jag kan göra något som får alla i servern glada jag kan göra så att de skrattar och har roligt. Och jag kan få Rpn att se mer seriös ut då jag skapar scenarios då andra i servern måste rpa seriöst på. Jag vill helt enkelt bara bidra med så mycket jag kan och försöka göra så att RPn runt mig är bra och seriös och att alla följer era regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har tidigare spelat på unive i ungefär 2 år så jag har rätt så bra erfarenheter i rpn

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, eller att man "offrar sig" för att den andra karaktären ska få en W, beroende på hur scenariot utvecklas. Det gör även att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Vad är suntförnuft för dig? om man snor en polisbil och låtsas vara polis när man inte är det

Kan du ge exempel på några av serverns regler? nlr innebär att man inte ska komma ihåg vem som dödat dig. rdm innebär att du inte kan slå eller döda vem som helst utan en bra anledning till det vdm innebär att du inte får använda ett fordon som ett vapen fear rp innebär att man ska värna om sitt liv powergaming innebär att man ska rpa på skador t.ex. om du är i en bil olycka och att inte spela för makt och pengar cop bait är att man inte ska få polisens uppmärksamhet för ingen anledning reaction rp innebär att man inte ska tycka det är kul att sin vän dör i ett scenario man ska rpa som det var ett riktig dödsfall

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag spelar fivem för att jag mår dåligt och vill hitta nya vänner för jage väldigt ensam och vill inte direkt leva mer

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

Top Bottom