Inaktuell Örnen. | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Örnen.

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Örnen.

Vad är ditt namn i verkligheten? christoffer

Vad är ditt discord namn? 1perkele_

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2025

Berätta om din karaktär. Jonas andersson är en väldigt vilsen människa som växte upp i göteborg i hissinge med sin mamma och sina 2 syskon brorsa och syster där gjorde jonas mycket dumheter han rånade folk sålde knark misshandlade folk det tyckte jonas var kul han fick mycket respekt i orten av andra folk som bodde där. till slut åkte jonas fast för han hade 5 kilo kokain på sig och en laddat glock i fickan. Jonas fick 8 års fängelse för det och nu när han är fri så vill han flytta till swewave staden och börja knyta nya kontakter och se vad som händer i unive staden om jonas förbättrar sig eller inte.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Hjälpsam generös tuff

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär inget konsekvenstänk lätt irriterad långsur

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att rollspela socialt och roliga scenarion och spela så det blir kul för andra partern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat fivem i över 3 år och har spelat på väldigt många servrar under min tid på fivem

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra så det blir kul för andra partern och inte bara tänka på sig själv.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka relalistiskt t.ex hur hade man gjort ett butiksrån i verkligheten. eller hur fort hade jag kört förbi torget i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man dödar någon utan anledning Vdm att man använder sitt fordom som ett vapen Meta gaming att man tar info från ooc och tar det ingame Fear rp att man ska värna om sitt liv powergaming att man ska rp på skador om man krockar copbait att man söker uppmärksamhet hos polisen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Bubu

Medlem
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom